czwartek, 30 sierpnia 2012

Takie tam...inspiracje.

Czołem Blogersi! W związku z tym, że nie ma mi obecnie kto robić fotek ( zajęć pełno, przy dziecku prawie non stop stoję, mąż wściekły o nie wiadomo co ) dziś będzie porcja moich inspiracji. Moje sety jak dobrze pójdzie może zamieszczę po weekendzie :) Buszując po necie znalazłam ciekawą stronkę pełną różnego rodzaju inspirujących zdjęć : likely.pl i z niej pochodzą wszystkie foty :














Spodobała mi się również baaaaardzo torebka z kolekcji Wittchena, co myślicie ? Motywy zwierzęce jakoś zawsze do mnie przemawiają:


Przed chwilą wróciłam z Galerii Krakowskiej. Zakochałam się w koturnach z ALDO również z motywem zebry, ehhh " jedyne " 500zł. Niestety nie na moją kieszeń :( I tym smutnym akcentem kończę i pozdrawiam Wszystkich. Buziaki !!!  

3 komentarze:

  1. Kocham wszystko co ma ćwieki *__*
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne inspiracje. spódnica na pierwszym zdjęciu meega *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne inspiracje!!! Spódnica i torebka .... LOVE IT !!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń