piątek, 10 sierpnia 2012

Night in Cracow.

Cześć Wszystkim tym, którzy tu zaglądają :) Dziś chciałam Wam pokazać kilka setów mojego autorstwa. Mam nadzieję, że się spodobają. Ja osobiście uwielbiam ten styl, taki "trochę na bogato". Świetnie się czuję w takich stylizacjach, mega sexownie i kobieco. Uwielbiam celebrować swoją kobiecość. Ja w takich stylizacjach chętnie udałabym się na nocny spacer po Krakowie z moim mężczyzną. Marzy mi się, że będziemy jeździć bryczką konną wokół rynku krakowskiego i po wąskich uliczkach. Do tego szampan, truskawki i dwie pierwsze stylizacje :



W ostatnim secie wstąpiłabym do kilku krakowskich klubów, w tym mojego ulubionego "Cienia" (Boże nie pamiętam kiedy tam byłam ostatnim razem...) :


Zamieściłam na zdjęciach perfumy Diora "Hypnotic Poison" i tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie. Osobiście używam tych rzeczy i uwielbiam je. Perfumy rzecz wiadoma - kwestia gustu, ale tusz do rzęs polecam, bo nie drogi (koszt około 50zł) a świetny, używam go od lat :) 
3majcie się ciepło, ja zmykam, bo muszę się pakować. Na weekend jedziemy do moich teściów ... może uda mi się zrobić kilka fajnych fotek. Buziaki !!! :*

2 komentarze:

  1. Do Buska byś przyjechała, a nie! Pierwszy i trzeci zestaw jest genialny!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Może pojawię się pod koniec miesiąca :*

    OdpowiedzUsuń