środa, 15 sierpnia 2012

Porządki.

Cześć!!! W związku z tym, że dziś było święto i dzień wolny od pracy ( ja i tak chwilowo nie pracuję bo wychowuję dziecko, ale to też praca ) w końcu znalazł się czas na posprzątanie mieszkania. W święto nie powinno się co prawda sprzątać więc zajął się tym mój mąż a ja udawałam :D Zainspirowałam się teledyskiem Beyonce i tak powstały dwie stylizacje na Panią Domu.


Powiem Wam szczerze, że nie ma to jak pląsać w męskiej koszuli, dużej, obszernej, wygodnej i pachnącej kimś kogo się kocha :* Taka koszula idealnie pasuje do tego by w niej sprzątać :) Dopasowałam do niej wysokie majtki i voila. W jednej i drugiej stylizacji zrezygnowałam z wysokich obcasów i byłam "po domowemu". W końcu kto ściera kurze w szpilkach? ;) 






                                                   Męska koszula - PAWO
                                                                      Wysokie majtki - Kappahl
                                                                           Bransoletka - Lilou
                                                                               Buty - Oysho 
                                                                               Opaska - NN
                                                                   Okulary korekcyjne - Ray Ban

Drugi set w stylu bardziej drapieżnym ;) Bardziej pod Beyonce :)





                                                                     Kardigan - Zara
                                                                        Stanik - NN
                                                              Wysokie majtki - Kappahl
                                                                       Buty - Oysho

Nawet chodząc po domu lubię mieć fajne pantofelki, a takie zawsze znajduję i kupuję w Oysho, świetny sklep jeśli chodzi o bieliznę, stroje kąpielowe i papucie po domu :) Polecam z czystym sumieniem! Nawet pidżamę do porodu tam kupiłam, aczkolwiek obyło się bez niej na sali operacyjnej :D Natomiast później świetnie się sprawowała, kiedy te kilka dni byłam w szpitalu. Teraz kończę bo zmykam obejrzeć "Ekipę z Newcastle". Gorące buziaki dla Was!!! Liczę na konstruktywne komentarze :*    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz