czwartek, 23 sierpnia 2012

Marzenia snobki :)

Cześć Kochani! Siedzę sobie w domu i marzę. W mojej głowie pojawiają się filmy z moim udziałem w roli głównej - ja jako celebrytka. Bywalczyni. Ozdoba czerwonych dywanów. Może to i głupie ale każdy ma jakieś marzenia a ja mam właśnie takie. Może to wynika z mojej próżności? Chciałabym być rozpoznawalną osobą, żeby paparazzi gonili mnie z aparatami, a ja bym wcale nie uciekała, tylko poddała się temu, szczerzyłabym się do obiektywów. Nie rozumiem czemu znane osoby na to narzekają, ja tam bym się cieszyła. Niestety chyba celebrytką nie zostanę, nic na to nie wskazuje bynajmniej - nie zrobiłam sobie jeszcze piersi, usta też mam naturalne nie napompowane kwasem (chociaż przyznam, że akurat ta opcja dość mocno mnie kusi). Ale, żeby cokolwiek powiększyć trzeba mieć pokaźny portfel i żeby się gdzieś pokazywać na salonach też ma to wpływ. Gdybym tylko miała kasę :) Co ja bym nie miała? Generalnie rzecz ujmując jestem materialistką. Podobają mi się drogie ciuchy i zabawki :) Miała bym dom z wielkim ogródkiem, żeby mój buldożek francuski mógł sobie hasać swobodnie. Kupiłabym sobie świetny samochód o jakim marzę i odkurzyłabym może w końcu moje prawo jazdy :

Mini Cooper S

Jeździłabym na mega wypasione wakacje : ciepłe kraje, drinki z palemką, szalone imprezy do białego rana :) Miałabym wszystkie ciuchy z najnowszej kolekcji Agathy Ruiz De La Prady. Uwielbiam tą projektantkę :






A na zakończenie dodam, że używałabym tylko prezerwatyw LV, bo czemu nie, jak szaleć to szaleć :D 


Niestety to wszystko pozostaje w sferze marzeń ... Może kiedyś chociaż troszkę się coś ziści, trzymajcie za mnie kciuki, żebym w końcu wygrała w tego totolotka bo inaczej tego nie widzę ;) Pozdrawiam i do następnego !!!   

5 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, trzymam :) Myślę, że każda z nas chociaż czasami marzy sobie o sławie, pieniądzach, niesamowitej urodzie... ale co by było, gdyby tak każdy był sławny i bogaty? nuda! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo do własnego komentarza i każdy ma prawo do własnych marzeń :)

      Usuń
  3. Hehe podoba mi się Twoja szczerość :D

    OdpowiedzUsuń