niedziela, 19 sierpnia 2012

Kombinezon.

Witam! Lato w pełni :) Piękna pogoda znów zagościła w naszym zimnym kraju. Bardzo się ucieszyłam bo uwielbiam nawet najgorsze upały, poza tym można popstrykać trochę fotek, pójść na spacer, pogapić się na ludzi :) Wczorajszy spacer z mężem i synem zaowocował takimi oto rewelacjami :













                                                          Kombinezon - Pull&Bear
                                                               Szpilki - Bershka
                                                              Kopertówka - NN
                                                               Bransoletka - Lilou
                                                             Kolczyki - Swarovski

Do tak kwiecistego i efektownego kombinezonu nie trzeba szczególnie dużo dodatków, ponieważ może wystąpić efekt przesycenia. Ja dobrałam do niego moje żółte szpilki, które jak ostatnio odkryłam, pasują dosłownie do wszystkiego i są niezastąpione :) Do tego nie rzucająca się w oczy kopertówka, która pomieści błyszczyk, pieniądze i telefon komórkowy. Ja w tym zestawie byłam w parku na spacerze ale wyglądając tak "letnio" można się udać na kawę z przyjaciółką, lub gdziekolwiek indziej by zabłyszczeć ;) Pozdrawiam! xoxo!  

7 komentarzy:

  1. Mój ulubiony park : ))) A zestaw rewelacja - wakacyjnie i kolorowo! Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są genialne! Czyżby nowa lilou ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa :D Dostałam ją w prezencie od męża okazji urodzenia Bruna :)

      Usuń
  3. Fajny kombinezon, sama się za takim rozglądałam ale nigdzie nie mogłam znaleźć idealnego...obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam, że do takiego kwiecistego kombinezonu nie trzeba nie wiadomo jakich dodatków. Bardzo podoba mi się Twoje kwieciste cudeńko, ja niestety nie mam w szafie żadnego kombinezonu, jakoś nie umiem się do nich przekonać. wole oglądać na innych. :)

    Pozdrawiam Krakowiankę! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny kombinezon;) J.

    OdpowiedzUsuń