poniedziałek, 3 września 2012

Skóra.

Witajcie po weekendzie ! Dzięki Bogu udało mi się przekonać męża na zrobienie kilku fotek :) Więc mam dwie stylizacje, w których występowałam w Busku-Zdroju ( moje rodzinne miasto ). Dziś set z pierwszego dnia. W związku z tym, że niestety było jesiennie pojawiły się u mnie spodnie skórzane ( pseudo skóra oczywiście ). Uwielbiam połączenia looku ostrego i słodkiego, dziewczęcego :D Więc są ćwieki, skóra i serduszka. Jak Wam się podoba takie połączenie ??? Czarne skórzane spodnie i buty z ćwiekami zostały wydelikacone różowym, pudrowym swetrem w serca :












                                                                      Spodnie - Terranova
                                                                           Bluzka - H&M
                                                                      Sweter - Topshop (sh)
                                                                              Buty - Zara
                                                                         Bransoletka - Lilou

Wyjazd do Buska okazał się mega udany. A wszystko za sprawą tego iż zważyłam się tam na wadze ( ja w domu nie posiadam wagi ... ) i okazało się, że schudłam kolejne dwa kilogramy. Zgubienie 15kg ciążowej wagi to nie lada wyczyn. Zostały mi już tylko dwa kilo do mojej wyjściowej wagi. Wprawiło mnie to w bardzo dobry humor :) Zatem w dobrym humorze kończę i pozdrawiam Wszystkich gorąco i zapraszam do komentowania :* :* :*
 

12 komentarzy:

  1. Bardzo udany zestaw - wszystko fajnie ze sobą współgra !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaa jak ładnie wyglądasz! Wpadaj do nas, będziemy robić częsciej zdjęcia!!!!

    P.S. znowu się opiłam :D A ekipa wczoraj była genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Porteczki i sweter..... LOVE IT!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodnie i genialny sweterek ! zatem i ja czekam na stylówkę z leginami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny sweterek kochana;) Jest przeuroczy;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się takie połączenia. A sweterek w serduszka naprawdę uroczy

    OdpowiedzUsuń