czwartek, 20 września 2012

Metamorfozy Pani Aptekarki.

Czołem Blogersi! Dziś troszkę inny post niż zazwyczaj. Chciałam pokazać Wam moje metamorfozy na przełomie kilku lat :) Zastanawiam się w którym wcieleniu wyglądałam najlepiej. Mojemu mężowi najbardziej podobałam się jako ruda. Sobie samej podobałam się w każdym wcieleniu :D A Wy jak myślicie? Tak sobie o tym myślę ponieważ coś muszę zrobić z włosami, jakaś zmiana bardzo mile widziana. Niedługo wracam znów do pracy, do apteki więc trzeba wziąć się w garść !!! Na razie ciągle wszystko upinam bo mam małe dziecko i problem wypadających włosów związany z ciążą i karmieniem. I do wiadomości pewnego Anonima nie mam ombre na włosach i nigdy nie miałam. A może to jest właśnie dobry pomysł na kolejną metamorfozę ?? Zdjęcia nie będą chronologicznie, tak więc zaczynajmy :









  
Pozdrawiam Kochani! Czekam na Wasze komentarze i do następnego :*

12 komentarzy:

  1. Wow, zmieniasz się jak kameleon ;)!
    wg mnie najladniej na zdj nr 6 :)

    pozdrawiam ;)!

    obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  2. wow szalejesz;-) makijaz na ostatnim zdjeciu cudowny...masz piekne oczy!
    pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary są super ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. włosy na zdjęciu numer 3 najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. na przedostatnim zdjęciu super fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodkie zdjęcia : ) ŚLicznie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful red hair!!! sexy indeed!!!xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie zdecydowanie wygrywa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) kobieta kameleon :) fajny blog, a z powyższych najbardziej podoba mi się ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń