wtorek, 18 września 2012

Sporty girl ;)

Cześć Kochani! Jestem lekko przytłoczona chamstwem, które się szerzy na blogu ( z resztą nie tylko tu ) ! Piszę to ponieważ otrzymałam obraźliwy komentarz od jakiegoś Anonima, który nawet nie raczył się przedstawić. Ja rozumiem, że każdy ma prawo do własnego zdania, ale na Boga jeśli komuś nie pasuje zaglądanie na mojego bloga to po cholerę to robi ??? Jeżeli się komuś nie podobam to już tylko jego problem, bo ja problemu z własnym wyglądem nie mam wcale. Podobam się sama sobie i chyba właśnie o to chodzi :) Owszem, mnie też nie podoba się wiele osób ale nie obrażam nikogo publicznie by sobie poprawić humor albo podnieść własne morale. Komentarze są po to by rozpisywać się na temat stylizacji czy się komuś podoba czy nie, co by ktoś poprawił itp., a nie po to by komentować w sposób bardzo chamski czyjąś twarz czy figurę. Lubię swojego bloga, jestem z niego zadowolona, robię to co lubię a Ci co zazdroszczą bądź twierdzą, że umieją lepiej to niech sami założą swojego bloga i się wykażą. Obrażanie i wyżywanie się na innych sugeruje jakieś problemy chyba z własną akceptacją oraz kompletny brak szacunku do innych ludzi  !!! 

A teraz po tym przydługawym wstępie kolejna porcja mnie :D Mam nadzieję, że się spodoba ( dobrze wiem, że nie wszystkim ale o to w tym chodzi, zachęcam do konstruktywnego komentowania kto by coś dodał lub ujął ). Życzę miłych wrażeń podczas oglądania :*
















                                                                        Bluza - Adidas
                                                                         Top - Pimkie
                                                                       Spodnie - Zara
                                                                         Chusta - NN
                                                                          Buty - Emu
                                                                     Okulary - Ray Ban
                                                                      Kolczyki - H&M 

Pozdrawiam serdecznie Wszystkich, nawet tych co mi źle życzą bo we mnie chamstwa nie ma, a przynajmniej staram się, żeby nie było :* Do następnego Kochani !!!

7 komentarzy:

  1. Nie denerwuj się i najlepiej to miej w dupie! A co do zestawu, szczerze mówiąc- jakbym mogła to tylko tak bym się ubierała, a nawet zmieniłabym dżinsy na dresy, bo najważniejsze, żeby czuć się wygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. gatki masz obłędne :) uwielbiam takie portaski dżinsowe alladynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje portasy!!! Są genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohhh masz moją wymarzoną bluzę z adidasa:))
    świetny zestaw:))
    pozdrawiam
    dodaję do obserwowanych i będę częściej tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się wszystko podoba w ....szczególnie spodnie:-) uwielbiam takie gatki:P jedyne co bym zmieniła to apaszka, za bardzo gryzie sie z tym sportowym stylem

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjęcia!
    Z wielką przyjemnością dodaję do obserwowanych! ;))
    + chamami się nie przejmuj, nie warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany powiem Ci że jestem w szoku że dostałaś taki koment :/ mnie jakoś w sumie jeszcze nic niemiłego tu nie spotkało ale obawiam się że to tylko kwestia czasu bo frustratów niestety nie brakuje :/ ale wróćmy do miłych rzeczy :) uwielbiam ten look zestawienie kolorowej chusty z dresową bluzą Mistrz ! btw od dawna taka chusta za mną chodzi :P

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń