poniedziałek, 24 września 2012

Dzika zwierzyna.

Witajcie! W dzisiejszym poście przedstawię Wam moją wersję motywów zwierzęcych :) Uwielbiam printy wszelakiego rodzaju, zeberki, lamparty i wszystko co ma związek z dziczyzną :D W tym poście dzikości w stroju będzie nie mało ale nie będzie to total look a la dziki kot bo czegoś takiego nie lubię. Sukienka a la futro dzikiego zwierza, buty i torebka niczym skóra, no i zegarek opleciony wężami :) Zdjęcia zostały zrobione w Rymanowie Zdroju gdzie byłam z wizytą u teściów, dzień po chrzcinach mojego syna ( w którego tak a propos dziś wstąpił diabeł, ciekawe czy ma to związek z tymi wszystkimi "egzorcyzmami" ;) ).  Pogoda była idealna by popstrykać jeszcze zdjęcia na zewnątrz i nawet nie wiało, a w tamtych stronach wietrzysko to prawie codzienność. Miłego oglądania :*


















                                                                  Sukienka - Yoshe
                                                                   Kardigan - Zara
                                                                     Botki - Aldo
                                                                  Legginsy - H&M
                                                             Zegarek - Roberto Cavalli
                                                                 Torebka - Bershka
                                                                Kolczyki - Swarovski
  
Jak zobaczyłam te buty z Aldo to normalnie zachorowałam na tzw. chcicę :) Niestety okazało się, że nie było mojego rozmiaru, ale do tego stopnia mi się podobały, że kupiłam o rozmiar za małe ... Ale przynajmniej je mam !!! Mam nadzieję, że Wam się podoba mój set z niedzieli ?? Buziaki dla Wszystkich i do następnego Kochani !!! :* 

10 komentarzy:

  1. bravo prawdziwa butoholiczka moja krew- sa piekne i ta torebka a wdzianko jakby pierzaste to czysty geniusz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. <33

    u mnie do wygrania dowolony ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka zajebista sukienka! Świetny look!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka ! bardzo fajnie skomponowałaś całość ...torebeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana jakie butki i jaki kudłacz na Tobie!!!!!!!!! Pięknie!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna stylizacja bardzo gustownie i stylowo ;) podoba mi się całość i urocza torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam w Rymanowie 2 razy <3 Super buty.
    Wpadnij do mnie wygrać parę obuwia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, przepiękne buty! Zakochałam się w nich całkowicie..!
    Zrezygnowałabym tylko ze sweterka, bądź rozpięłabym go całkiem.
    Mimo wszystko, pięknie!
    Pozdrawiam,
    Sugar Rhyme
    znaleźć mnie można na sugarhyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna stylizacja. Każdą rzecz chciałabym mieć w swojej szafie;) Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your dress, what a great color and that cardigan is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your shoes rock! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Also make sure and enter my Shopbop giveaway for a chance to win a 100$ giftcard to spend on designer goods!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń