niedziela, 9 września 2012

Zakopane part1

Witajcie Kochani! Chwilkę mnie nie było, a to dlatego iż z mężem i moim Maleństwem obchodziłam drugą rocznicę ślubu w Zakopcu :D Było wręcz BOSKO !!! Spędziliśmy tam wspaniały weekend, a teraz zasypię Was fotkami podzielonymi na trzy części. Dziś part 1. Niestety pogoda nas nie rozpieściła, więc mój outfit jest nieco cieplejszy. Mam na sobie mój najnowszy nabytek - legginsy z ręcznie robionymi nadrukami <3 Zestaw idealnie sprawdził się na spacerach, oczywiście z czteromiesięcznym dzieckiem nie śmigaliśmy po wysokich górach tylko po Krupówkach :)















                                                                       Koszula - Stradivarius
                                                                      Kamizelka - Reserved
                                                                     Legginsy - Hold me tights
                                                                            Botki - Quazi
                                                                         Bransoletka - Lilou
                                                                          Kolczyki - H&M  

Pozdrawiam Was Kochani serdecznie !!! Do następnego :*

6 komentarzy:

  1. Ojacie, świetne te ledżinsy! I kamiziołkę masz piękną, szukałam takiej na wiosnę i nigdzie nie mogłam dorwać. Wszystko świetnie się ze sobą zgrywa:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooooooo... to wszystkiego dobrego z okazji drugiej rocznicy!!! :)))
    Leginsy robią wrażenie... no futrzak przyciąga oko .... SUPER! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, oby więcej takich udanych rocznic! :)

      Usuń
  3. podoba mi się motyw z futerkiem :) muszę się w takie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaaaaa na leguny nie trzeba mnie dwa razy zapraszać :D Mega są ! ale i koszula i kamizelka świetne ! bardzo fajny jesienny set !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne botki ;) bardzo lubię jeansowe koszule ;)

    Pozdrawiam Cię cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń