wtorek, 9 października 2012

Lubię to + inspiracje.

Witajcie Kochani! Wiem, że Was zaniedbuję ostatnio ale wynika to z tego, iż mój mąż ma ciśnienie w pracy, a co za tym idzie nie ma mi kto popstrykać zdjęć :( Mam nadzieję, że już wkrótce zaserwuję Wam kolejną porcję moich setów a tym razem będzie kilka jesiennych inspiracji, które totalnie mnie urzekły i do tego coś więcej o mnie czyli "z serii co tygryski lubią najbardziej" ;)










Lana del Rey ... hmmm ... co ja bym dała za takie włosy !!! Bardzo ją lubię jako wokalistkę i jako twarz jesiennej kampanii H&M. Oprócz tego nie wiecie jeszcze o mnie, że jestem zakochana w filmie "Big Love" Barbary Białowąs - mogłabym go oglądać nieskończenie wiele razy dokładnie tyle co mój ukochany serial i filmy "Sex w wielkim mieście". Szaleję za tym !!



 Poza tym uwielbiam moje mieszkanie, kocham storczyki ( każdy z nich ma swoją historię ) i drzewko bonsai, podobają mi się gadżety z Hello Kitty i śliczne pluszowe misie ( wiem wiem brzmi to bardzo infantylnie ale co tam, taka jestem ) :







O McDonalds to już tylko napomknę, ale kocham to niezdrowe jedzenie !! Od pół roku, od kiedy urodziłam dziecko nie odwiedzam tej świątyni niezdrowego żarcia ale jak tylko skończę karmić piersią to drżyjcie krakowskie McDonaldsy w posadach ;) bo przybywam!! A ciekawe co Was kręci i podnieca ?? :D Jakie macie zajawki i drobne "zboczenia" w życiu ? 3majcie się ciepło i do następnego !!   

  

14 komentarzy:

  1. uwielbiam zakolanówki :)
    ohhh ja uwielbiam w McDonaldzie brokułki <3
    mam do nich słabość i zawsze mówię, że nie kupię a i tak kupuję:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. sex w wielkim mieście <3 <3 Wpadaj do nas, to zrobię Ci zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. trafiłam tu z forum na MP, przejrzałam parę postów i muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę fajny blog ;) mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i go zaobserwujesz :) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadzisz naprawde fajnego bloga.
    Uwielbiam inspiracje *.*

    Obserwujemy moze ?

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie inspiracje:)!
    czytałam wiadomość na modnej polce:) z chęcią poobserwuję i zapraszam do mnie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam posty z inspiracjami, sama też co jakiś czas serwuje tego typu zdjęcia :)
    pozdrawiam :)) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. to naprawdę inspirujący blog, podoba mi się :) mam nadzieję, że mój Cię zainteresuje też i dodasz go do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie lubię takie posty z inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lana del Rey jest cudowna <3 w kampanii dla H&M tak samo jak we wszystkim innym:)

    Trafiłam tu z akcji na Modnej Polce, obserwuję i liczę na to samo:)

    http://rougelipstickstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne inspiracje ; >

    Zapraszam na www.stylemystery.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobał mi się blog . ♥

    Jeśli Ci się spodoba mój blog, zaobserwuj . : ) Ja na pewno się odwdzięczę, bo twój blog już mi się podoba . : D

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. great photos! i like your blog maybe we follow each other!? let me know ;) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałaś bardzo ciekawe inspiracje, wszystkie zdjęcia bardzo mi sie podobają:)
    pozdrawiam i zapraszam, www.modnyswiatfrankie.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń