wtorek, 16 października 2012

Czarny kombinezon.

Witajcie Kochani po bardzo długiej przerwie !! Powiem Wam szczerze, że robienie teraz zdjęć to jakaś makabra ! Na zewnątrz pogoda wiadoma, nie da się zrobić takich stylizacji jakby się chciało, pozostają zdjęcia robione w domu. Ale ... z tym też jest oczywiście kłopot. Mieszkanie ciasne, chociaż własne :) Nie ma gdzie popstrykać fotek, żeby to jakoś wyglądało, światło nie takie, a w ogóle to przydałaby się lustrzanka. Normalnie wszystko jest na NIE. Przepraszam za jakość zdjęć, wrzucam co mam. A Wy jakie macie pomysły na to gdzie robić w taką pogodę zdjęcia ?? Normalnie mnie nic nie przychodzi do głowy ... 
W każdym bądź razie dziś post z lekka imprezowy. Czarny kombinezon z paskiem kokardą :) Kiedyś świetnie się w nim bawiłam w klubie. Żeby na imprezę dotrzeć i nie zmarznąć ubrałam miękką narzutkę lub kurtkę ( nie wiem jak to nazwać ) w motywy zwierzęce. Dodatki w kolorze złota i bladego różu, chyba nie przesadziłam ?? Enjoy ! 








                                                                Kombinezon - H&M
                                                                     Pasek - H&M
                                                              Narzutka - Atmosphere
                                                                      Buty - Mimao
                                                                  Bransoletka - Lilou
                                                                  Bransoletki - H&M 
                                                                  Kopertówka - NN

Dziękuję Wam z całego serca, że jesteście !! Liczba wyświetleń ponad 5000 ogromnie mnie cieszy ! Mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie Was przybywało i nie zrażajcie się jakością i miejscem wykonywania zdjęć bo liczę, że może w końcu się to zmieni :D Nawet jeśli miałabym ganiać z aparatem między półkami ze spożywką w Realu ;) Buziaki !!!

12 komentarzy:

  1. O jaki fajny kombinezon!! Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hoho.... widzę że lubimy te same ciuszki :D:D:D Mam identyczny kombinezon.... i uwielbiam go :D:D:D
    Świetnie wyglądasz!!! No i futrzak czaderski!!! :)
    Zdjęciami się nie przejmuj ..... widać co trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojtam ojtam - po pierwsze wyglądasz obłędnie po drugie masz ścianę po trzecie jesteś wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnaś częściej nosić kombinezony : ) Bardzo fajnie, całość idealnie zgrana!

    OdpowiedzUsuń
  5. am co Ty się stresujesz , teraz większość lookbooków światowych marek strzela się ot na ścianie a czasem wręcz stylizuje na takie wild domówki ;) ważne że wszystko dobrze widać :P rewelacyjny kombinezon ! jest po prostu Meeeega , a Ty go świetnie zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. thank you for your comment !!!! of course lets follow each other, follow me let me know and i´ll follow back !! greetings <3 www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kombinezony, dobrałaś świetne dodatki !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. hej!
    trafiłam tu z forum na ModnejPolce ;) muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę interesujący blog! mam nadzieję, że mój spodoba Ci się też i dodasz go do obserwowanych :) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne :))) zapraszam do mnie ,ja już obserwuję
    http://biszkopcik86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń