wtorek, 30 października 2012

Kurza stopka.

Witam ! Wiem, wiem, miałam zamieścić posta już w zeszłym tygodniu ale tak jakoś po prostu wyszło. Roboty po pachy, brak czasu a jak już jest chwilka to mam ochotę tylko klapnąć tyłkiem na kanapę i leżeć albo bezmyślnie gapić się w telewizor :) Aż dziw bierze, że te zdjęcia, które zamieszczę wykonaliśmy z moim mężem jakieś dwa tygodnie temu! A teraz wyglądam za okno a tam leży kupa śniegu, brakuje tylko, żebym włączyła " All I want for christmas is you " !! Lubię bardzo święta Bożego Narodzenia, leżący wtedy śnieg ale na razie póki co w pamięci mam jeszcze to, że przed chwilą odeszło lato :( I ten post jest jeszcze taki lekko letnio jesienny. Ta stylizacja jest bardzo prosta, kolory czarny i biały. Kurza stopka lub jak ktoś woli pepitka od stóp po głowę :) Uwielbiam ten nieśmiertelny wzór. Kiedy byłam bardzo mała moja mama miała kurtkę w taką pepitkę i wtedy chyba zakochałam się w tym wzorze, mam bardzo miłe skojarzenia. Buziaki !!













                                                              Sukienka - Mohito ( prezent od męża )
                                                                           Szpilki - Deichmann
                                                                           Kopertówka - NN
                                                                               Apaszka - SH
                                                                            Okulary - Ray-Ban
                                                                               Rękawy - Aggi
                                                                            Bransoletka - Lilou

7 komentarzy:

  1. o moj boze dobrze popatrzec na takie sety jak tak jest zimno-ekstra

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohhh kocham ten wzór! Sukienka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu fiu.... Kochana jakie kopytko w pepitkę!!! Kocham ten wzór, więc siłą rzeczy mi się wszystko bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post i cudowne zdjęcia!

    a jeśli lubisz piękną biżuterię, zachęcam do wzięcia udziału w konkursie- szczegóły tutaj: http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great pictures! I love how your hairstyle works with your outfit! The dress is stunning!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa sukienka

    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń