niedziela, 21 października 2012

Białe dżinsy.

Witajcie Kochani! W końcu nadeszła Złota Polska Jesień, jedyna jaką akceptuję :) Weekend minął bardzo szybko pod hasłem robienie zdjęć na bloga póki jest pogoda piękna. Nie wiem jak zdzierżę pstrykanie pokojowe fotek w zimę ale póki co cieszę się z tych zrobionych w plenerze. Dziś byłam w Ikei na drobnych zakupach. Pojechałam głównie po pojemnik na zabawki, których ilość rośnie w zastraszającym tempie ;) Oczywiście nie skończyło się tylko na pojemniku, do torby na zakupy wpadło jeszcze kilka drobiazgów. Przy okazji tych zakupów udało się popstrykać kilka fotek. Cieszę się bardzo, że w końcu ujarzmiłam białe dżinsy. Powiem Wam szczerze, że jest to dość trudne zadanie wbrew pozorom. Kupiłam je już dawno ale do końca nie wiedziałam z czym je łączyć. Myślę, że takie zestawienie jest bardzo w porządku, stonowane kolory, prosto i wygodnie, idealne na zakupy do Ikei :D Było tak ciepło, że wczorajszy i dzisiejszy dzień przebiegałam w krótkim rękawie a tu mamy już prawie koniec października. Mam nadzieję, że plucha nigdy nie nadejdzie!















                                                                      Spodnie - Pull&Bear
                                                                          Bluzka - H&M
                                                                       Bezrękawnik - Zara
                                                                            Buty - Quazi
                                                                        Okulary - Polaroid

W tygodniu zamieszczę kolejny post z pleneru, ze spaceru nad Wisłą :) A tymczasem zmykam ponieważ jestem maniakiem telewizyjnym i serialowym i zaraz czeka na mnie " Masterchef ". Uwielbiam programy o gotowaniu !! Buziaki i do następnego :* 
         
 

5 komentarzy:

  1. świetny zestaw i cudowny bezrękawnik <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny bezrękawnik!! Niezobowiązująco i na luzie, super!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Połaczenie kolorystyczne moim zdaniem świetne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie bieli i szarości - suuuuper kamizela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebisty bezrękawnik!:)))


    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń